Subscribe:

Saturday, October 30, 2010

Memori Semalam

Sedang menelaah buku untuk final exam,tetibe pulak terkenangkan kesah lalu

Tetibe Teringatkan Zaman Sekolah Menengah

Teringat kat kawan-kawan,cikgu,ustaz,ustazah


gamba tyme form5,nama kelas aku 5Siddiq(aku pakai baju warna hijau,sbb tyme ni aku jadi Presiden Library..hehe)


pastu,aku ade member baik,nama dia Safrin.dari sekolah rendah,sampai r sekolah menengah sama,dari sekolah rendah satu kelas yang sama,sampai sekolah menengah form5 pun kelas yang sama,gempak tak?,tapi lepas SPM kitorang bawak diri dan haluan masing-masing,Safrin masuk UITM aku pulak masuk Politeknik Shah Alam...
Tapi tak bermakna kitorang terputus....



aku dan safren sedang melakukan treatment kaki(x tau la,mesti banyak ikan mati.hahaha)


Semoga persahabatan kami kekal hingga ke akhir hayat.
Selamat beramal dan renung-renungkan...

No comments:

Post a Comment