Subscribe:

Sunday, December 12, 2010

ROTI CANAI VS ROTI KOSONG

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Roti kosong VS roti canai.Ada apa dengan tajuk kat atas tu?hehehe,siapa tahu perbezaan antara roti kosong dengan roti canai?angkat tangan cepat!!!!sapa dapat jawab saya bagi RM100...tettttt..lambat...hahahaha...

Post kali ini gua buat khas untuk adek gua yang bernama Adib...Si Adib ni,boleh pulak nak melawan cakap dengan aku pasal perbezaan roti kosong dengan roti canai.Alkisahnya disuatu malam di sebuah restoran di Kota Kemuning Shah Alam,gua,Adib dan Abhar(diorang ni adek gua)lepaking disana untuk menjamu selera makanan,.

Adib
,post ni untuk kau...Meh sini along ajar apa dia perbezaan roti kosng ngan roti canai okey...

1.Roti Canai








2.Roti Kosong








Kesimpulannya,tiada beza roti kosong dengan roti canai,kalau nak lihat perbezaannya,tengoklah gambar kat atas tu,memanglah,ada orang panggil roti canai tu roti kosong dan sesetengah orang pulak panggil roti kosong tu dengan roti canai,kalau nak sangat makan roti kosong,x payah penat-penat pergi kedai makan sebab kat rumah da tersedia roti kosong dengan banyaknya.

Lagi satu perkara,Adib,kau jangan nak melawan cakap along,sebab "aku kan abang"...

(^_^)

6 comments:

ARieF said...

haahaha.
padan muka adib..
wakakak

Alif said...

tu la,
derhaka kat abg..

adib ahyar said...

hahaha...ok2..along mng..da insaf da..x kn mlwn ckp abg agi..

kami semua said...

hahahaha . paling suke entry neyh . wee ~

Alif said...

adib paling tak suke entry ni...

fifi afiqah said...

hurmmmm !

Post a Comment