Subscribe:

Friday, November 26, 2010

Alhamdulillah

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Minggu ni minggu seksa bagi aku,sebab kena menempuhi dua benda yang mengerikan dalam minggu ini...bak kata pepatah,mandi tak basah,tidor tak lena...memang serammmm...
Perkara pertama yang aku tempuhi ialah interview di TNB (Transmission).



Seawal 7.30pagi aku da terpacak di Crystal Plaza untuk bersedia ditemuduga...Seramai 20orang calon,dan aku menjadi orang terakhir diinterview,sebab ape?sebab,nama aku yang terakhir dalam senarai interview tu...Gambar dibawah menunjukkan situasi interview tersebut.Panel 3orang,dan disediakan dashboard dan marker pen untuk calon interview melukiskan litar-litar elektrik,dan lain-lain yang berkaitan mengenai elektrik tapi lebih kepada transmission.



Perkara kedua ialah result exam



Fuh,memang cuak giler tyme nak tengok result tu,
Alhamdulillah,aku lulus semua subject,pointer????3.++,tapi tak dapat dean list dan bersyukur sangat,tu la kat jungle tu banyak sangat tido.



yearggghh aku dapat 4 subjek A+,3subjek b+ & 2subjek dapat C(yang C ni memang killer subject)..
yearghhhh programming aku dapat A+...thankss to miss kali..aku memang minat programming...

to all my classmate PTK,gud luck yer final sem nanti..semoga kita berjaya sama-sama...
Ameen...

8 comments:

alif haris said...

bro . perghh ~ tahniah ! mantap programming A+ . hee .

adib ahyar said...

jgn lupe family bile da brjye..
hehe

Alif said...

alhamdulillah,tq...mmg minat kat subject programming tu..

inshaAllah x luper..

Arief said...

wah..
leh share cmane saat diinterview..
poyo tak org interview tu

adib ahyar said...

mula2 kena interview ngan abah dulu..
hahaha

Alif said...

bley je share,org interview tu byk bg soalan psiko,nak tgk level confidence n charisma kita...
so yakinlah dlm inteview tp jgn bangga diri plk...

haha,pandai jawab ngan abah,
pandai lah jwb dgn org yg interview tu...

ARieF said...

hahahha..
pndai jwb ngn abah..
konfem trus gagap ngn interviewer tu.
jd jgn jd anak drhaka..
hehe

Alif said...

wakakaka...
conclusion,jgn melawan ckp abah ye adek2...

Post a Comment