Subscribe:

Thursday, May 5, 2011

SIlat Selamanya

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Alhamdulillah,pada pagi Selasa lepas bersamaan 3Mei2011 telah selamat diadakan Pertandingan Pencak Silat Sekolah-Sekolah Daerah Kuala Langat di SK Jalan Tanjung,Sijangkang.Kontijen Persatuan Seni Silat Cemandi Sri Gayung yang telah mewakili Sekolah Menengah Telok Panglima Garang.

Kalau cakap je,tapi tak ada gambar,tak gunakan,sebab tak ada bukti.Kali ni,aku nak letak gambar sekali.Nampak...Yearghhh,mari kita terjah pesilat yang cun-cun dan macho-macho daripada persatuan kami.(jangan nak cuba tackle kami ye...hehe,perasan)


1.Solo Putera

Menang Pingat Emas



2.Solo Puteri

Menang Pingat Emas




3.Solo Puteri

Menang Pingat Gangsa




4.Tempur Putera




5.Tempur Puteri

Menang Pingat Emas




6.Jurus Wajib Putera

Menang Pingat Emas






Gambar Kenangan






Kesimpulannya,kemenangan mestilah seiring dengan kecantikan dan kemachoan diri...hahaha

6 comments:

azs said...

Tahniah di atas kemenangan yg di capai.. Semoga terus maju dan berjaya ye...

Alif said...

terima kaseh AZS..inshaALlah,ameennn

princess nabila said...

wahhh alif tau silat ke??
nanti ajar boleh...haha

Alif said...

eh,alif x tau silat...
tau tgk je..hehe

azs said...

sama-sama... Amiin..
Alif tu tau silat, cuma tak mau tunjuk kehebatan tu.. hehe

iela said...

wahaa!!!..cam best jer kalu akk nk jadi mentor persilatan nih....hikhik

Post a Comment