Subscribe:

Saturday, March 26, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Selamat pagi.Sebenarnya,aku ingin cerita sesuatu yang istimewa untuk dikongsikan pada peminat semua(kahkahkah),peminat la sangat.Ok,ada benda yang aku ingin kongsikan kepada semua kawan-kawan blog."Istimewa" ini memang istimewalah,ia melibatkan hati dan perasaan ku.

Ok,terus cerita la,sebenarnya aku baru je menonton filem Hikayat Merong Mahawangsa bersama adek-adek ku,Angah & Aida,dan aku hanya berbekalkan poket kosong.Terima kasih angah,sebab support abangmu yang tengah kering ni.Memang berbaloi belanja along sebab cerita ni memang terbaik.

Walaupun jalan cerita mengisahkan tentang kisah dahulu kala,tapi CGI yang boleh dipuji dan jalan cerita yang tersusun baik.Bab yang paling aku suka ialah bab bertempur(gaduh-gaduh).Memang sempoi habis.Aku suggestkan,kepada kawan-kawan sekalian,tengoklah filem ni,apa salahnya kita support hasil anak bangsa sendiri.Untuk filem karya KRU Production ni,aku bagi 5bintang untuk filem ni...

P/s:Tahniah kepada SNI sebab cemerlang dalam SPM.Hehe,bangga tau Along....

1 comment:

alif haris said...

haa . best kan cite ni .
bertambah2 best klu orang yg belanje . hehe

Post a Comment