Subscribe:

Sunday, April 17, 2011

Final Exam=Final Semester

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Assalamualaikum blogku,merangkap diari online ku.Semoga diariku ini sihat-sihat hendaknya disamping kekasihmu yang tersayang.Tuanmu ini bagi peluang untuk kamu mencari pasangan hidup kamu sendiri.Dah besarkan,pandai-pandailah cari dan fikir.(HeHeHe).

Aku nak cerita sikit,minggu ni aku akan menghadapi final exam untuk menghabiskan pengajianku di peringkat Diploma Kejuruteraan Elektronik(Komputer).Semester akhir ni,ada 5 paper untuk aku berjuang habis-habisan.Inilah senarai paper yang perlu aku hadapi untuk mendapatkan sekeping sijil sebagai tiket untuk bekerja dengan majikan.Final exam akan berlangsung dari 20 April 2011 hingga 27 April 2011:

1.Matematik Kejuruteraan 5

2.Rekabentuk Litar Bersepadu

3.Diagnosis Komputer & Penyelenggaraan

4.Sistem Elektronik Berdigit

5.Komunikasi Dat
a


Semoga aku dapat menjawab soalan dengan tenang,betul dan dipermudahkan dalam menjawab soalan.Doakan ye kawan-kawan.Semoga berjaya kepada batch 17PTK106C.Maan najah kawan-kawan.

Wassalam.

7 comments:

alif haris said...

wish u all da best der .. slmt maju jaya

princess nabila said...

gud luck mr alif!!!!
go go chaiyok !!!

Alif said...

tqvm alif n nabila...all is well,insyaAllah

Liyana said...

wahh blog pun nak ade pasangan hidup ye en alif?
susah nie..hehehe

Alif said...

yana-hahaha,sekadar omong kosong...

princess nabila said...

alif mmg kuat merepek..mcm ko x tau cik yana..haha

Alif said...

ye la cik nabila...

Post a Comment