Subscribe:

Tuesday, January 24, 2012

La La La Kerjalah


بسم الله الرحمن الرحيم





Alhamdulillah,setelah sekian lama aku tak memberikan nafkah batin kepadamu,kamu masih setia dengan perhubungan kita,sangat beruntung aku memilikimu wahai blog kesayanganku.HeHeHe.Cepatnya masa berlalu dan cepatnya umur aku semakin meningkat,tapi iman?Wallahu A'lam...

Alhamdulillah,dengan pembukaan tahun baru 2012 ini dapat menceriakan hati aku kerana atas rezki yang telah dikurniakan.Telah dekat sebulan aku dah berbakti dan bekerja di TNB Transmission.Apa yang aku inginkan apa yang aku impikan sekarang ini telah tercapai.Banyak kenangan manis,pahit dan tawar sepanjang aku menunggu untuk berkhidmat atau bekerja di TNB.Ada satu kata-kata yang aku minat yang berbunyi:

" Meredhakan, sangat membantu untuk
membuatkan
hari-hari kita sentiasa cerah :)"

Semua merupakan pengalaman yang mematangkan diriku dengan liku kehidupan yang sudah tersedia tertulis diatas sana.Bersyukur dengan kurniaan Allah,doaku agar dimurahkan rezkiku dan diberkati sumber pencarian rezki ku ini.Semoga diberikan kesihatan yang baik untuk bekerja dan beribadah kepadamu.

Itu sahaja untuk coretan kali ini,InshaAllah,jika berkesempatan kita berjumpa lagi.Salam sayang dari Jalan Alif.

11 comments:

Fairyboy Akimi said...

Tahniah Encik Ir. Alif atas kejayaan dan kesabaran anda selama ini..permohonan anda telah Allah perkenankan...semoga kita samakin mendekatkan diri kepadanya...

Alif said...

Alhamdulillah,InshaAllah sahabat...
Dalam proses pembelajaran lagi utk lebih berjaya...=)

alif haris said...

ingakan nafkah batin ape tadi ;p
haha
btw semoga murah rezeki ^^

Alif said...

ameen ya robbal a'lamin...sukron bro alif haris

nur hayati said...

IR alif..ceyyy (:

Pavluchenko said...

untunglah...

stuck said...

salam kenal dari stucksick...hee~ =D

izzati said...

kerja la sungguh2 ye my fren..

Alif said...

Nur Hayati-jeles ea?mimpi bisa jd kenyataan dengan usaha,InshaAllah

Pavluchenko-Rezki...

Stuck-Salam kenal jugeee =)

Izzati-orait,keje dgn gigih,nak kumpul duit kawen kan =D

azs said...

wah... bestnya.. alhamdulillah, penantian yang menyeksakan itu membawa kebahagiaan.. suka suka suka.. (^,^)

nur hayati said...

mane de jealous :P

Post a Comment