Subscribe:

Tuesday, March 20, 2012

Izinkan ku pergi

Diriku telah hilang
ghaib di dalam gua yang dalam
gelap gelita
puasku mencarinya
namun tidak ku temui
sesekali kelibatnya melintasi di hadapan ku
bila aku cuba memegang dia kembali menghalang.

Bila Engkau bertanya
maka aku menjawab:
aku adalah yang paling hina, daif dan jahil
inilah hamba yang faqir.

Maafkan aku atas segala kekhilafanku
izinkan ku berlangkah untuk mengundurkan diri
agar kamu dan aku membawa haluan sendiri
gapailah citamu yang kamu impikan
aku tetap dengan bintangku dan tidak akan lagi mengganggumu
selamat tinggal

5 comments:

Anonymous said...

selamat tinggal. hidup baik2. (^-~)

Alif said...

hahaha...tq

azs said...

Mengundurkan diri mungkin sesuatu yang sukar dilakukan namun mungkin, dengan langkah ini, ada kebahagiaan menanti di hadapan nanti.. Insya Allah... (^,^)

izzati said...

huit, ko nih putus cinta ke ape??

Alif said...

=)

Post a Comment