Subscribe:

Tuesday, August 31, 2010

AWAY!!!



Bermulalah perjalananku untuk balek ke rumah sewa dan meneruskan perjuangan untuk menuntut ilmu di tempat study...
Sabar,sabar,sabar...
Rabu,Khamis,Jumaaat...
3 hari je,pastu cuti,3hari pon,tiga-tiga hari ada TEST...
warghhhhhh....
naseb baik assignment dah siapkan awal2x,bley fokus untuk TEST nanti...
doakan aku dapat menjawab TEST dengan cemerlang,InsyaAllah





selepas malalui dugaan dalam belajar dalam minggu ni,boleh la aku mengukir senyuman macam adek kat atas tu kan...hehehe


orait,itu sahaja coretan ku kali ini,panjang umur kita berjumpa lagi...
wa ilal liqo'

1 comment:

cikmemy said...

goodluck weyh~balik kampung cepat2 haaaa

Post a Comment