Subscribe:

Sunday, August 22, 2010

Semangat Datanglah Padaku!!!

><


Alhamdulillah,minggu ni dapat balik ke rumah berbuka puasa bersama keluarga tercinta, solat berjemaah...seronok,tak dapat bayangkan Hari Raya nanti,confirm lagi seronok...
Sebenarnya,sejak akhir-akhir ni,aku selalu terpikir tentang tajuk di atas [Semangat Datanglah Padaku!!!]?...tak tau la mengapa,kenapa,apakah persoalan tersebut sering bermain di ruang legar mindaku,mungkin aku study di pedalaman,ceruk?ah,itu semua mengarut...ni baru diploma,dah macam-macam dugaan aku rasa,belom degree lagi ni...
Kuatkan semangat aku Alif...Yearghhhh...


Alif,walaupun di mana kamu berada anggaplah itu cuma gula-gula(pemanis)...sebab gula-gula itu manis,maka telanlah segala dugaan itu dengan manisan dan anggaplah semua cabaran itu macam gula-gula...haha


Kepada classmate kelas ku DTK5C,ayuh!!!bangunlah semangat kalian untuk menghabiskan sisa-sisa study disinun...1sem je lagi,sekejap je tu,pejam celik pejam celik dah habis...


InsyaAllah,Ya Allah,rajinkanlah aku,buangkanlah sifat malasku,dan berilah kejayaan kepada ku & kawan-kawanku dalam pelajaran kami,ameen

No comments:

Post a Comment