Subscribe:

Sunday, December 5, 2010

Ada Apa Dengan Alif?

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Salam kepada diriku sendiri...kat sini nak kongsi mengenai rahsia bulan kelahiran May...Saje nak lawan entri Cik Akma...
Kita tengok perbezaan orang yang lahir bulan MAC dengan bulan MAY

1.keras hati dan degil
~yearghhh,kalau tak degil,nukan ANAK SULONG namanya...~

2.kuat semangat dan bermotivasi tinggi
~hahaha,memang semangat,lagi2 kalau nak balek umah~

3.pemikiran tajam
~tajam ke?tak pernah asah pon,hehehe~

4.mudah marah jika tidak dikawal
~aku memanh seorang yang pemarah,so jauhilah aku k~

5.pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian
~yang ini tak betul sebab tak pandai pon bab "menarik,tertarik kau memang the bomb"~

6.perasaan yang sangat mendalam
~betul3x,kalau aku nak satu benda,mesti hajat aku tu akan tercapai~(sian abah,hehe)~

7.cantik dari segi mental dan fizikal
~penipu je,~

8.tidak perlu dimotivasikan
~aku perlu motivasi,kalau tiada motivasi ibarat teh tiada gula~

9.tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain
~dalam membuat keputusan kita mesti mengambil pendapat orang lain,dan pendapat yang terbaik perlulah menjadi penyelesainnya~

10.mudah dipujuk
~tak pernah kena pujuk~

11.bersikap sistematik ( otak kiri )
~1+1=2(sistematik la tu)~

12.suka berangan
~sedangkan mimpi perlukan angan-angan,inikan pula kehidupan~

13.kuat daya firasat, memahami apa yang terlintas dihati orang lain
~hati-hati,saya boleh menyelami hati orang lain,cuma malas je nak cerita~

14.mudah diserang penyakit di bahagian telinga dan leher dan lemah sistem pernafasan
~aku tak ada asma,hope dijauhkan~

15.pandai berdebat
~malas la nak berdebat,diam sudah~

16.fizikal yang baik
~ye ke?~

17.suka sastera, seni, muzik dan melancong
~nak melancong jauh-jauh~

18.tidak berapa suka duduk dirumah
~home sweet home~

19.tidak boleh duduk diam
~tak kan nak duduk bisng pulak kan,duduk diam2 je la~

20.tidak punya ramai anak
~aku nak anak ramai....~

21.agak boros
~boros kot,nanti dah keja confirm tak~


Ini semua kajian je,ada yang betul,ada yang tak...
Kesimpulannya,
selamat beramal dan renung-renungkan
(^_~)

5 comments:

adib ahyar said...

no.1,no.4 n last tue...plg btol..yg hnsem tue pon btol gak..hahaha

ARieF said...

anak yang degil..
haahaa

adib ahyar said...

stuju2..haha

Tantariblue said...

debat ngn entri akma ke ni?? hu3..

izzaty said...

mmg bdk bln 5 mmg cm g2..
hehe..(sme je yg tuleh nih)

Post a Comment