Subscribe:

Friday, July 1, 2011

Save The Date

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم






Tuhan menjadikan kita berbeza-beza,
Tapi tuhan jadikan cinta supaya kita bersatu,
Wanita jangan dibilang dia cantik,
Tetapi bilang dia sangat cantik,

Wanita dijadikan atas nama cinta,
Kalau kita cari pasti jumpa,
Tapi jumpa yang macam mana?
Kita yang buat pilihan,

Keindahan wanita tak siapa yang tahu,
Tapi yang pasti dia tetap indah,
Penantian ini pasti akan membuahkan hasil,
Cinta tak datang kalau tak dicari,

Perjalanan yang jauh,
Aku pergi meninggalkan kamu,
Tapi dihatiku hanyalah dirimu,
Akan kembali untuk bersama kamu,
Tinggallah kau sendiri,
Jangan kau cuba sakiti aku,
Jangan lupakan ku,
Jangan tinggalkan ku,
Percayalah cintaku hanya untukmu

13 comments:

azs said...

Wow.. so sweet.. untungnya wanita yang berada di dalam hati Encik Alif ni.. Semoga cinta di hati kamu berdua terus mekar hingga ke Syurga Dunia dan Akhirat.. Amiin.. :-)

alif haris said...

amiiin ya rabbal a'lamin ...*aminkan doa azs ats tu hehe

noona said...

wah manis gitooo

liyana said...

sweet

Tantariblue said...

waa... congrat2... sp wanita tu..? ahakss..

Alif said...

ameen,ameen,ameen...tp aku single lagi la...
post ni ditujukan utk kawan2 yg sedang bercinta..hehe =D

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

=)

azs said...

Alif-Dan dan je single.. Tak percaya lah.. Nak sorok la tu.. Kawan-kwan, jom kita suruh Alif mengaku yg dia sedang bercinta.. hihi.. :)

noona said...

aliff ayat org di lamun cinteeee too

adib ahyar said...

along sudah pandai bermain dengan kata-kata...

Liyana said...

along mmg pndai saje dia simpan bakat tue =p

liyana said...

nice..save the date..

Anonymous said...

percayalah cinta ku hanya untukMU..

nice+sweet=like

Post a Comment